DVDedice
Nákupní košík
Poloľek:0
Cena:0,- Kč
Dokončit objednávku     
 DVD
Najlacnější DVD filmy na Slovensku Filmy na DVD od 49 Kč
PŘEPNĚTE SHOP NA CZ NEBO SK VERZI

NOVINKY

Pokud chcete být informování o aktualitách, speciálních nabídkách, slevách a novinkách

Napište prosím svůj email

KLUB DVDedice

Bezplatné klubové členství
- slevy pro registrované
- soutěľe, dárky a DVD
- pravidelné informace o novinkách a speciálních nabídkách


více informací »

DVD NOVINKY

FAQ - Často kladené dotazy


Vážení zákazníci, sestavili jsme pro Vás seznam nejčastěji kladených dotazů, který by Vám mohl pomoci nalézt okamžitě odpověď na váš dotaz.

OBJEDNÁVKA

1. JAK POZNÁM, ŽE MÁ OBJEDNÁVKA DORAZILA V POŘÁDKU?

Každou objednávku ihned potvrdíme na internetu informací o "úspěšném dokončení objednávky" a také automaticky na váš e-mail. Pokud jste vyplnili správně vaši emailovou adresu, musíte potvrzení dostat do několika málo minut od odeslání vaší objednávky. V opačném případě nás neváhejte kontaktovat přes klientské centrum

2. JAK MI BUDE ZBOŽÍ DODÁNO?

Zboží zasíláme na dobírku prostřednictvím České pošty nebo služby PPL, další možností je platba předem, platba kartou, nebo osobní odběr V Praze a Mělníku na partnerských prodejnách POPRON. Platba kartou Nově lze také platit kartou dobírku přímo u řidiče PPL! Pro zákazníky ze Slovenska je určen e-shop www.DVDedicia.sk

Způsoby dopravy a podmínky přepravců:

PPL
PPL Doručení zásilky následující pracovní den od předání zboží přepravci.
Zásilku můžete poté sledovat na www.ppl.cz ( číslo zásilky obdržíte v el. podobě ). Řidič provádějící doručení se Vás pokusí kontaktovat, aby Vám oznámil předpokládaný čas předání.
Kupující by měl provést kontrolu, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Tato kontrola se netýká obsahu zásilky. Pokud jsou při přejímce zjištěny zjevné vady, kupující do přepravního listu uvede, že zásilka byla převzata "s výhradou". Pokud je poté zjištěna skrytá vada, prosíme o oznámení této skutečnosti bez odkladu odesílateli ( viz Reklamační řád ), a to nejpozději do dvou dnů. Úplné znění obchodních podmínek PPL najdete na internetových stránkách společnosti www.ppl.cz

Česká Pošta (Cenný balík)
CP Doručení zásilky poštovní službou obvykle do 1-5 pracovních dnů. Zásilku můžete sledovat na www.cpost.cz ( číslo zásilky obdržíte v el. podobě ). Máte-li při přebírání na poště pochybnosti o obsahu balíku (poškozený karton či páska), zkontrolujte za přítomnosti pracovníka pošty zboží s dodacím listem. Dodatečnou reklamaci obsahu zásilky můžete provést u dodací pošty do dvou pracovních dnů od převzetí. Po zjištění závad je pošta povinna sepsat zápis o uplatnění nároku za škodu.

3. KOLIK MĚ BUDE STÁT POŠTOVNÉ A BALNÉ?

Expediční poplatek je účtován dle hodnoty zboží Vaší objednávky:
POŠTOVNÉ A BALNÉ PŘI DORUČENÍ NA DOBÍRKU CZ / SK:
- do 1999 Kč /79 EUR .......... poštovné a balné 99,- Kč / SK 4,99 EUR
- od 2000 Kč / 80 EUR ...........poštovné a balné ZDARMA!
Osobní odběr je vždy ZDARMA, tj. bez expedičního poplatku!
Doručení s platbou předem je levnější, ceník nyní připravujeme.


4. JAK MOHU SLEDOVAT STAV SVÉ OBJEDNÁVKY?

Informace o stavu objednávky vám pravidelně zasíláme emailem. Podrobnější informace získáte také na naší zákaznické lince nebo v klientském centru Připravujeme pro vás také on-line sledování vaší objednávky a SMS info o vaší objednávce.

5. MOHU NĚCO DO SVÉ OBJEDNÁVKY DOPLNIT?

Ano, ale pouze v případě, že objednávka ještě není v expedici. V tomto případě je třeba co nejdříve kontaktovat zákaznický servis v klientském centru

6. MOHU NĚCO ZRUŠIT VE SVÉ OBJEDNÁVCE PŘÍPADNĚ OBJEDNÁVKU STORNOVAT?

Ano, ale pouze v případě, že objednávka ještě není v expedici. V tomto případě je také třeba co nejdříve kontaktovat zákaznický servis v klientském centru

7. MŮŽE MI BÝT DOPOSLÁNO NEDODANÉ ZBOŽÍ?

Nedodané zboží nezasíláme automaticky, pouze na přání zákazníka ( exp. poplatek v tomto případě neúčtujeme ). V případě zájmu o doposlání nás tedy kontaktujte přes klientské centrum Minimální hodnota doposílaného zboží je 199,- Kč

8. CO ZNAMENÁ INFORMACE *NYNÍ NELZE DODAT U NEDODANÉHO ZBOŽÍ?

Pokud je u nedodaného zboží na dodacím listu tato poznámka, znamená to, že momentálně je zboží rozebráno, ale očekáváme jeho naskladnění a zboží je možné znovu objednat.

9. CO ZNAMENÁ INFORMACE *ARTIKL VYPRODÁN U NEDODANÉHO ZBOŽÍ?

Pokud je u nedodaného zboží na dodacím listu tato poznámka, znamená to, že se již žádná další dodávka od dodavatele neočekává a zboží tedy není možné doobjednat.

10. OBSAHUJÍ CENY DPH?

Ano, všechny ceny jsou uvedené včetně DPH.

11. PROČ MI PŘIŠLA V ZÁSILCE FAKTURA OD POPRONU A NIKOLIV OD DVDedice

Zásilky rozesílá centrální sklad POPRON média a proto je na faktuře uveden jako prodávající i jako odesílatel.

12. JAK RYCHLE DOSTANU OBJEDNANÉ ZBOŽÍ?

POPRON Pokud objednáte zboží s označením "skladem - expedujeme do 24 hodin" tak vaši objednávku vyexpedujeme buď ještě tentýž den, nebo následující pracovní den. Expresní doručení PPL a České pošty zajistí doručení zpravidla do následujícího pracovního dne. Zboží na objednávku dodáváme zpravidla do 10 dnů, ale závisí to na dodávce od distributora, který titul vydal. Naší další velkou výhodou jsou velké skladové prostory POPRON média v Rudné u Prahy o celkové ploše 8000m2. To nám umožňuje mít více než 80% nabízeného zboží skladem - u nás nečekáte na zboží, zboží čeká na Vás. Naše balící linka je schopna vyexpedovat 6000 zásilek za den! Firma působí na českém trhu již 20 let, je tedy zavedeným a spolehlivým partnerem.

13. CO ZNAMENÁ PLATBA PŘEDEM NEBO KARTOU, PROČ MI TO NEJDE?

POPRON Momentálně službu PLATBA PŘEDEM a PLATBA KARTOU připravujeme. Termín spuštění v prvních měsících roku 2011. Tyto moderní způsoby platby vám ušetří nejen čas, ale zejména ušetříte i na poštovném a balném!!!

14. MÁM U VÁS KREDIT, PROČ NELZE POUŽÍT A JAK MI KREDIT VRÁTÍTE?

Máte u nás z předchozího období kredit? Po přechodu na nový systém již bohužel nelze kredity v dalších objednávkách uplatnit, proto vám bude vrácen. Je však nutné poslat písemnou žádost, kde uvedete číslo vaší objednávky kde kredit vznikl, vaše jméno a adresa, číslo vašeho bankovního účtu kam chcete peníze poukázat. Písemnou žádost prosím pošlete na adresu: Filmpark, s.r.o. - DVDedice.cz, K náhonu 1/988, 19800 Praha 9 - Hloubětín. Vaši žádost vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů. Jiným způsobem není možno žádat, za prvé chráníme vaše peníze aby se nedostaly na cizí bankovní účet a tedy aby nedošlo ke zneužití, za druhé k vrácení kreditu je nutná účetní administrativa a doložitelnost oprávněnosti požadavku (vaše písemná žádost), která se archivuje po dobu jak stanovuje zákon. Děkujeme za pochopení!

15. KAŽDÉ 5.DVD ZA 49 KČ MÁ BÝT ZDARMA. PROČ SE MI SLEVA NEUPLATNILA???

DO AKCE KAŽDÉ 5.DVD ZDARMA JSOU ZAŘAZENY POUZE DVD Z ŘADY "DVDEDICE ZA 49" (označení řady "DVDEDICE ZA 49" je vždy u názvu titulu např. DVD: HONBA ZA KLENOTEM ELDORADA (DVDedice za 49), ostatní dvd i za totožnou cenu nejsou do akce zahrnuty!!!
Celkem náš katalog obsahuje cca 3000 DVD za 49 Kč, vyberete-li s však z více jak 200 filmů "zde" každé 5.budete mít opravdu zdarma. I ve vyhledávacím poli je výrazně (červeně)označena kategorie DVD zařazených do této akce.
Neodečetl se vám daný počet dvd zdarma? Pak to není chyba, ale vybrali jste si i filmy z kategorie DVD, které nejsou do této akce zařazeny!!!

OSOBNÍ ÚDAJE

16. JAK SI MOHU ZMĚNIT DORUČOVACÍ ADRESU?

Adresu si můžete změnit přes naše klientské centrum

17. MOHU SI NECHAT ZASLAT ZBOŽÍ DO ZAMĚSTNÁNÍ?

Pokud máte zájem, můžete zvolit i adresu svého pracoviště. Stačí vyplnit název zaměstnavatele do pole Firma při zadávání kontaktních údajů. Nezapomeňte však uvést vaše jméno a příjmení!

REKLAMACE

18. JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI ČI VRÁCENÍ ZBOŽÍ?

Kupující má právo od uzavřené kupní smlouvy jednostranně odstoupit a to bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce a to ve lhůtě 14-ti kalendářních dnů od převzetí zboží od prodávajícího. V takovém případě si prodávající a kupující vrátí veškerá plnění, která si dle uzavřené kupní smlouvy vzájemně poskytli. V ostatním se použijí příslušná ustanovení zákona na ochranu spotřebitele a občanského zákona a zejména ustanovení § 53 citovaného zákona. Odstoupení od kupní smlouvy se nevztahuje na DVD/CD/BLU-RAY/HRY, pokud spotřebitel porušil originální / ochranný obal audio-video nahrávek! Operátor
  • Reklamaci zjištěné vady lze uplatnit telefonicky v zákaznickém servisu nebo zaslat zboží včetně dodacího listu / faktury s uvedením kódu vrácení a přesné specifikace závady poštou (NE NA DOBÍRKU) na adresu: Popron Média, s.r.o. - DVDedice.cz, Logistický park Rudná, K Vypichu 1108, 252 19 Rudná
  • Kupující je povinen provést kontrolu, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. V případě že ano - u zásilky doručované službou PPL zaznamená vadu do přepravního listu / u zásilky doručované ČP může adresát požadovat, aby poškozená zásilka byla na poště před jejím dodáním otevřena a zjištěn rozsah jejího poškození. Pokud kupující po převzetí zásilky zjistí skrytou vadu, prosíme o oznámení této skutečnosti bez odkladu odesílateli.
  • Při obdržení odlišného zboží z důvodu chybného zadání objednávky prodávajícím má zákazník právo na výměnu za správné zboží bez účtování poštovních poplatků, a to pouze v případě, že nebude porušen ochranný obal u audio a videonahrávek, CD-ROM, PlayStation.
  • Dojde-li ze strany zákazníka k omylu při objednání, nedochází při reklamaci k finančnímu vyrovnání, ale pouze k výměně zboží za jiné a to ve stejné nebo vyšší hodnotě, pokud ovšem nebyl porušen ochranný obal zboží audio-video nahrávek.
  • Jedná-li se o neodstranitelnou vadu zboží, má zákazník nárok buď na výměnu věci za bezvadnou nebo na finanční vyrovnání.
  • V případě doposlání nedodaného zboží expediční poplatek znovu neúčtujeme (minimální hodnota doposílaného zboží je 199,- Kč)
  • Uznána nebude reklamace zboží, u něhož došlo k vadám a poškození následkem nesprávného užívání, nekvalitní přehrávací mechaniky nebo nebyly dodrženy stanovené parametry PC pro instalaci a užívání CD-ROM + PC DVD ROM.
Záruční lhůta poskytovaná na veškeré zboží je dle zákona min. 2 roky. Pokud není uvedeno jinak. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Více informací a úplné znění Reklamačního řádu viz Obchodní podmínky

OSTATNÍ

19. CO ZNAMENÁ INFOMAILING - JAK AKTIVOVAT NEBO ZRUŠIT ZASÍLÁNÍ?

Infomailing Prostřednictvím "infomailingu" Vás budeme e-mailem aktuálně informovat o naší nabídce a speciálních akcích. Zcela bezplatně a nezávazně. Aktivaci a zrušení infomailingu provádíte na této stránce http://www.dvdedice.cz/newsletter/ Aktivace zasílání infomailingu je možná také v košíku, před odesláním objednávky, když ponecháte zakliknuto, že máte zájem o vstup do KLUBu DVDedice. Součástí bezplatného členství v KLUBu DVDedice je právě i infomailing, který vás informuje o novinkách, speciálních akcích a slevách. Více v obchodních podmínkách.

20. KDE NAJDU PARTNERSKÉ PRODEJNY POPRON URČENÉ PRO OSOBNÍ ODBĚRY ZBOŽÍ??

Prodejna POPRON Praha Přehled našich prodejen se všemi informacemi naleznete zde

21. MOHU SI NECHAT ZASLAT ZBOŽÍ DO ZAHRANIČÍ?

Zboží zasíláme v rámci České republiky (www.dvdedice.cz) a Slovenska. Pro slovenské zákazníky jsou k dispozici stránky www.dvdedicia.sk .

22. ZA JAK DLOUHO ZODPOVÍTE MŮJ EMAILOVÝ NEBO ON-LINE DOTAZ?

Emailové dotazy vyřizujeme zhruba do jednoho pracovního dne.

Pokud jste mezi výše uvedenými dotazy včetně odpovědí nenašli potřebnou informaci, kontaktujte nás na níže uvedených spojeních. Naše Kontakty najdete v klientském centru
Váš tým DVDedice

 
optimalizace PageRank.cz $(document).ready(function(){ $("#cntw:first a[rel^='prettyPhoto']").prettyPhoto({animationSpeed:'fast',theme:'facebook',slideshow:2000, autoplay_slideshow: false}); });